Jordemoderforeningens lederforum

Her kan du finde viden om, hvordan du kan håndtere forskellige typer ledelsesopgaver. Find vejledning om alt fra lønforhandling, ansættelse, håndtering af nattevagter, pixie om arbejdstidsaftalen og ferieplanlægning.

Velkommen

Jordemoderforeningens har mange dygtige og erfarne ledere. De erfaringer, som er gjort af jordemoderledere, vil vi gerne dele her. Dette forum er tænkt som et ’open source’, hvor du og dine kolleger kan udvikle jer sammen. Kom derfor gerne med dine erfaringer og læs dine kollegers erfaringer.

Jordemoderforeningens sekretariat vil altid gerne fortælle om vores perspektiv på en problematik, så du kan finde din egen vej og fx undgå, at et problem med en medarbejder bliver til en sag, der ender med at koste afdelingen en ellers unødig godtgørelse.

Kontakt sekretariatet, hvis du oplever mangler på siden eller vinkler, som bør konkretiseres eller nuanceres. Skriv til ‘Løn og Ansættelse‘ og angiv dine emner, spørgsmål eller dilemmaer. Din henvendelse bliver selvfølgelig behandlet fortroligt.

Du skal være medlem og logget ind for at trykke dig videre. God læselyst!

Ikke medlem? Så meld dig ind her.