Jordemoderforeningen støtter deltagelse i ICM-kongres i Bali

Skal du deltage på den internationale jordemoderkongres i Bali fra den 11. til den 14. juni 2023, så kan du som medlem af Jordemoderforeningen søge om støtte til deltagelse.

Der er i Forsknings- og Udviklingsbeholdningen særskilt afsat mulighed for støtte på 5.000 kroner pr deltager for otte deltagere.

Ønsker du at søge om tilskud, søger du gennem gruppe 2 i Forsknings- og Udviklingsbeholdningen. Vi skal blot have din ansøgning senest den 1. november kl. 12.00.

Ansøgere, der skal præsentere enten med et mundtligt oplæg eller med en poster, kan blive prioriteret først i tilfælde af, at der er flere ansøgere end mulighed for at tildele støtte.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte forsknings- og udviklingskonsulent Anne-Mette Schroll på ams@jordemoderforeningen.dk.