Jordemoderkaffe om OK24

I foråret 2024 skal der forhandles og indgås ny overenskomst for alle ansatte i regionerne – OK24.

Forberedelserne er allerede i gang – også i Jordemoderforeningen – og vi arrangerer derfor en række Jordemoderkaffer med nogle af overenskomstforhandlingens centrale aktører og arbejdsmarkedsforskere inden for vores egen overenskomstområde – og for overenskomstforhandlinger generelt.

Jordemoderkaffe bliver normalt sendt live på Jordemoderforeningens Facebookside, men nu hvor overenskomstforhandlingerne nærmer sig, holder vi kortene lidt tættere på kroppen, og sender derfor Jordemoderkaffe om OK24 som et webinar kun for medlemmer. Du kan som altid skrive spørgsmål undervejs.

Fredag d. 14. april kl. 14.30: Jordemoderkaffe om OK24 med Lisbeth Lintz – Lyt til samtalen

Torsdag d. 24. august kl. 14.30: Jordemoderkaffe om OK24 med Heino Knudsen – lyt til samtalen

Mandag d. 25. september kl. 13.00: Jordemoderkaffe om OK24 med Laust Høgedahl – lyt til samtalen