Jordemoder-KREA-konkurrence 2023

Foto: Lene Kjærgård-Jensen

Jordemødre er nogle kreative væsner, og det der er ikke usædvanligt, at der florer billeder på de sociale medier af finurlige KREA-projekter fra det seksuelle, reproduktive og feministiske univers.

Derfor prøver vi på Jordemoderforeningens medlemsmøde 2023 at lave en jordemoder-KREA-konkurrence, hvor jordemødre kan udstille deres hæklede uteruser, strikkede nyfødte, vulvaer i papirblomstudgave eller noget helt fjerde. Medlemsmødets deltagerne vil få udleveret en stemmeseddel, hvor de i løbet af medlemsmødets afvikling kan afgive deres stemme på det bedste Jordemoder-KREA-projekt. Vinderen vil blive kåret ved medlemsmødets afslutning.

For at kunne deltage i Jordemoder-KREA-konkurrencen skal du være medlem af Jordemoderforeningen og deltage på medlemsmødet. Dit KREA projekt skal være lavet af dit selv og have motiv eller tema, som knytter sig til jordemoderfaget.

Hvis du ønsker at deltage i jordemoder-KREA-konkurrencen, så tilmeld dit projekt til meb@jordemoderforeningen.dk inden den 20. november 2023.