’Theories and perspectives for midwifery – a Nordic view’

En ny lærebog på engelsk om jordemoderkundskaben i et nordisk og internationalt perspektiv er netop udgivet

Bogen ’Theories and perspectives for midwifery – a Nordic view’ sætter med udgangspunkt i jordemoderfagets stærke position i de nordiske lande fokus på det unikke jordemoderarbejde, der pågår i vores lande – og drager denne viden med ind i en international kontekst.

Via tre dele tages læseren først med gennem den nordiske jordemoderfaglighed, derefter gennem centrale teorier, perspektiver og koncepter, for endelig i bogens tredje del at få sat disse aspekter ind i mere konkrete kliniske sammenhænge i de nordiske lande.

Bogen er blevet til som et pioner-arbejde blandt nordiske jordemødre med mange danske bidragsydere.

Pris

Bogen koster 375 kr. + forsendelsesomkostninger (40,00 kr. uanset antal, som tillægges samlet til slut).

Alle priser er inklusiv moms. Pris for forsendelse er 40,00 kr. uanset forsendelsens størrelse indenfor Danmark).

Forsendelse

Varerne sendes med PostNord indenfor en uge efter bestillingen.

Bestilling

For at bestille skal du sende en mail til sek@jordemoderforeningen.dk. Her skriver du, hvilke varer, du ønsker at købe, samt navn og adresse på, hvor du vil have varerne sendt hen. EAN faktura, så skal EAN nummer angives.

Hvis du har spørgsmål, kan du henvende dig til Jette Poder, jpo@jordemoderforeningen.dk / 46 95 34 07