Find et eksisterende netværk

Kontaktpersonens e-mail: srosw@regionsjaelland.dk

Kontaktpersonens titel: Jordemoder og skemalægger

Kontaktpersonens arbejdsplads: Holbæk sygehus

Er netværket pt. lukket eller åbent for nye medlemmer? Netværket er åbent for nye medlemmer
Netværk for udviklingsjordemødre
Netværket mødes to gange om året, og møderne planlægges på skift af netværkets deltagere. Mødet afvikles efter en fast struktur, hvor der bl.a. gennemgås aktuelle projekter og nye tiltag på de enkelte fødesteder og holdes et fagligt oplæg.

Yderligere benytter netværket sig flittigt af hinandens viden og erfaring imellem møderne, når der opstår situationer, hvor det kan være gavnligt at have mere dybdegående kendskab til forskellige praksisser rundt omkring i landet.

Du skal være aktiv medlem af Jordemoderforeningen og ansat i en stilling som udviklingsjordemoder for at deltage i netværket.

Kontakt forsknings- og udviklingskonsulent Anne-Mette Schroll for at blive en del af netværket.

Vil du selv starte et netværk, så læs mere her