Rebozokursus for Sjællandskredsens medlemmer – Roskilde

Tid:

Kredsbestyrelsen i Sjællandskredsen arrangerer sammen med jordemoder Laura Sparholt Dyrlund to kurser i rebozo med den mexicanske jordemoder Saskia Jacqueline Vargas Garcia.

Kursernes indhold

Saskia skriver selv om kurserne, hun holder:

The intention of this workshop is to connect with our wisdom supporting as midwives, combining our intuition with the evidence around our practice.
In this one day of workshop we will have the theory and history about rebozo and a full day of practice to feel and give back so we integrate this skills in our bodies also the ways of using the rebozo in prenatal, pregnancy, each stage of labour, postpartum and when there is a loss .

Det praktiske

Kurserne er for aktive medlemmer af Jordemoderforeningens Sjællandskreds. De bliver afholdt på engelsk. Hvis du ikke er medlem af Sjællandskredsen, kan du kontakte kredsforkvinde Manja Rytter om deltagelse ved at sende en SMS på 29 44 15 44.

Kurserne holdes både i

Læs mere og pris og tilmelding i de to links.