Gratis adgang til Arbejdermuseet

Alle medlemmer af Jordemoderforeningen har nu gratis adgang til Arbejdermuseet med en ledsager. Du får også 10 % rabat i kaffebaren og i museumsbutikken.

Det var tidligere kun Hovedstadskredsens medlemmer, som havde adgang, da det var den kreds, der betalte abonnementet. Nu har Jordemoderforeningen overtaget, så alle medlemmer kan komme gratis ind.

Du kan blandt andet opleve udstillingen Kvindeliv, som fortæller om arbejderhistoriens kvinder. Om deres kampe for lighed og ligeløn og om retten til egen krop. Du kan også besøge udstillingen ’Børnenes museum’, hvor børn kan opleve og lege sig ind i arbejderbørnenes liv fra dengang, da oldemor var barn.

For at dokumentere, at du skal have gratis adgang, skal du vise dokumentation for medlemskab såsom en e-mail, nålen, kontingentbetaling, kontoudtog, nyhedsbrev eller lignende.

Læs mere om Arbejdermuseet