Vil du vinde billetter?

Nyheden er opdateret fredag den 4. marts kl. 9.40: Der er nu kun en billet tilbage. Svar senest i dag den 4. marts kl. 10.30. Vi trækker lod blandt de indsendte om den sidste billet

Også i år har kvinder rigeligt at kæmpe for. Utallige beretninger om oplevelser af grænseoverskridende adfærd fra mænd, vold og voldtægt efter MeToo-kampagnen blev skudt i gang, taler for sig selv. Et massivt lønefterslæb for kvindedominerede grupper er et andet eksempel på, at der stadig er et stykke vej før vi reelt er det ligestillede land, som vi gerne vil være.

Jordemoderforeningen er i år sponsor for et 8. marts-arrangement, som KVINFO er initiativtager til.

Vil du med? Så udlodder vi 4 x 2 billetter til arrangementet, der finder sted i Vega i København 8. marts 2022 klokken 19-22.30.

Hvis du vil deltage i lodtrækningen, så skriv navnene på de to personer, som gerne vil vinde en billet i en mail til sek@remove-this.jordemoderforeningen.remove-this.dk. Skriv ’8. marts’ i emnefeltet. Vi skal have mail med navne senest tirsdag den 3. marts klokken 12.

God kampdag