Bauta Forsikring

Som medlem af Jordemoderforeningen kan du købe private forsikringer hos Bauta Forsikring.

Bauta Forsikring tilbyder forsikringer, som giver dig den økonomiske tryghed, du har brug for, hvis du bliver ramt af en skade eller en ulykke. Det gælder bl.a.:

Bedst i test gang på gang

Forsikringerne i Bauta Forsikring er gang på gang kåret “Bedst i test” af Forbrugerrådet Tænk Penge målt på pris og dækning. Den konkurrencedygtige pris og de gode dækninger får du automatisk, bare du er medlemsberettiget. Du skal derfor ikke forhandle dig til en god pris.

Billig studieforsikring
Er du studerende, kan du købe en billig studieforsikring, der omfatter indbo, ulykke og rejse.

Som studerende og medlem af Jordemoderforeningen får du tre ekstra fordele på din studieforsikring:

• Heltidsdækning på din ulykkesforsikring
  • Ingen selvrisiko ved cykeltyveri
  • Et helt års ekstra studierabat, når du er færdiguddannet

Læs mere om studieforsikringen.

Et forsikringsselskab med mening

Hos Bauta Forsikring bliver du medlem og en del af et medlemsejet forsikringsselskab. Det betyder, at pengene arbejder alene til fordel for dig. Forsikringerne forbedres, priserne sænkes og overskuddet bliver udbetalt. Målet er at sikre dig den højest mulige erstatning og den lavest mulige pris. Det betyder også, at du kan forvente at få en god service og tillidsfuld skadebehandling.

Forsikringen tilbydes til dig og dine kolleger, som arbejder inden for sundhedsområdet. Det gør, at Bauta Forsikring også er et fagfællesskab.

Om Bauta Forsikring

Bauta Forsikring er en del af LB Forsikring, der også består af Lærerstandens Brandforsikring, Runa Forsikring og FDM Forsikring. Tilsammen er LB Forsikring Danmarks femte største forsikringsselskab på privatmarkedet målt på de forsikringer, LB Forsikring tilbyder.

Ring til Bauta Forsikring på  33 95 76 81 eller læs mere på www.bauta.dk