Online JuleQuiz for studerende med Lån & Spar. Præmier for 10.000 kr.

Julequiz for studerende medlemmer af Jordemoderforeningen

Tid: 16. december kl. 16.30 til 17.30

Sted: Online. Lån & Spar sender en mail til dig med link til arrangementet dagen før

Målgruppe: Jordemoderstuderende, der er medlem af Jordemoderforeningen

Torsdag 16. december går det løs, når vores samarbejdspartnere fra Lån & Spar og Jordemoderforeningen inviterer til årets store online JuleQuiz med præmier for 10.000 kr.  JuleQuizzen er eksklusivt for dig, som er studiemedlem i Jordemoderforeningen.  Du behøver IKKE at være kunde i Lån & Spar for at deltage. Der er 1000 pladser, det er først til mølle, så skynd dig at tilmelde dig.

Præmier: Lån & Spar har fundet rigtig fede præmier frem. Du kan bl.a. vinde Apple Airpods Pro, SuperGavekort, Kæmpe Toms Guldbarre, Powerbanks med solceller og fede tasker fra Rains. Præmiesummen er 10.000 kr.

Program:
Kl: 16:30: Velkomst og præsentation af præmier og agenda
Kl: 16:35: Oplæg om medlemsfordele i Lån & Spar. Hør godt efter, den første Quiz vil tage udgangspunkt i spørgsmål til oplægget.
Kl: 16:50: Quiz 1: Kahoot! Hvor godt kender du Lån & Spar? Præmier til alle i top 15!
Kl: 17:05: Quiz 2: Vind på 3 sekunder. De første 3 som først rammer 3.00 sekunder vinder en kæmpe Toms Guldbarre
Kl: 17:15: Quiz 3: Lodtrækning blandt alle deltagere om et SuperGavekort på 1.000 kr.
Kl: 17:20: Tak for i dag og GLÆDELIG JUL!

Tilmelding: Tilmelding til Jule Quizzen sker igennem Lån & Spar's tilmeldingsside: https://lsb.nemtilmeld.dk/536/. Lån & Spar sender en mail til dig med link til arrangementet dagen før